Vad vore hösten utan alla härliga pumpor?

 
Gud vad tiden springer iväg det är redan oktober, känns som att det nyligen var sommar men visst är det mysigt med hösten? Alla härliga höstfärger och alla dessa underbara pumpor som jag ser på bloggar, instagram och på tv tror inte det finns något hem som inte börjat dekorera med pumpor! Måste erkänna att jag själv är sugen på att måla en dekorativ pumpa som en snygg detalj i hemmet. Eftersom jag ser dom överallt har jag bestämt mig för att göra ett till inlägg om pumpor! Lite tips på vad du kan göra. 
Så snyggt, ska nog prova mig på detta själv. 
Ett till bra tips vad du kan göra med pumpor och visst blev det snyggt! 
Att använda pumpa till dukning är nog min favorit, jag gillar dessutom att den är vit med lite glitter blir väldigt stilrent och elegant, tycker att denna dukningen är klockren och detta är nog mitt favorittips.  
 
 
 
Kommentera inlägget här: