Jannie Baltzer unika hårsmycken för vintage och bohobruden

En nyupptäckt pärla Jannie Baltzer gör otroliga hårsmycken som är perfekta för den bohemiska eller vintagebruden, jag blir helt tagen av hennes verk och följer gärna henne på instagram för att hitta inspiration. Vi har sett hennes verk pryda omslaget på Vouge, Elle och Cosmopolitan! Det kommer mer från vår talangfulla danske granne längre fram på weddingbelle. 
Gud så vackert till långt hår
 
Carina:

Hej! Älskar bloggen. 💕
Jag och min sambo är bjudna på bröllop i juli och klädkoden är kavaj. Jag har redan börjat spana på klänning då det är en djungel att hitta rätt. Och vad är det som gäller? Vad får jag ha på mig? Tänker på färger (jag älaskar ljusrosa och trivs bäst i det men det kanske är en färg man bör undvika?), kort eller långklänning. Hjälp mig, lite tips på fina klänningar kanske?!

Tack på förhand.

Med vänlig hälsning,
Carina

Svar: Hej Carina.Vad kul att du gillar min blogg och att du hörde av dig på instagram. Jag är ingen stilrådgivare egentligt men min personliga åsikt hade varit att jag hade kört på lite starkare färger på ett sommarbröllop men det är väl en smak sak.Sen vet jag att det finns en uppfattning om att man bör undvika ljusrosa på bröllop men vet inte om jag upplever det som ett big no no,jag hade inte brytt mig så långe ingen har vit långklänning. Jag föredrar faktisk långklänning eller åtminstonde till knäna men inga korta klänningar. Jag ska hålla utik efter fina klänningar så det kommer dyka upp på min instagram. Ha en trevlig kväll hoppas du fick svar på dina frågor
weddingbelle

Kommentera inlägget här: