Viktoria Novak min nya favorit

Ni som följer mig på instagram och för er som inte gör dig följ mig på weddingbelle.blogg och blir dagligen uppdaterad och frossa i massa härliga bilder! Men för er som redan följer mig måste ha märkt att jag är ett stort fan av Viktoria Novaks verk där jag regelbundet gillar och delar hennes bilder! Hon gör så mycket fint att ni måste kika på det och här är lite snyggt från hennes kollektioner. 
 
Så snyggt! Detta kan även vara ett bra tips till dina brudtärnor. 
Denna guldiga vackra saken är min absoluta favorit! Gud så snyggt!
Dixi Wonderland:

Ljuset i dessa bilderna är amazing!

Svar: Verkligen!
weddingbelle

emeliesandelia.se:

Så vackra bilder!! :)

Svar: Ja verkligen, älskar Viktorias Novaks bilder och produkter
weddingbelle

Kommentera inlägget här: