Letar du efter bröllopsskor?

När jag gifte mig tog det mig lång tid innan jag hittade ett par bröllopsskor och handen på hjärtat så ångrar jag valet nu i efterhand, det blev ett par enkla med lågklack eftersom jag ville kunna dansa hela natten. MEN jag kunde ha hittat ett par finare. Så mitt tips är börja i tid!Det är inte så enkelt hitta rätt sko och tiden rinner iväg när man planerar. 
Hitta din inspiration. Samla inspirationsbilder från Pinterest med bröllopsskor som du gillar. Och kika på olika bröllopsbloggar men också på modebloggar. Dom brukar ha koll. 
Hur många par skor vill du ha under bröllopsdagen? Ska du samma skor hela dagen eller vill du byta, viktigt att fundera på. 
Bekväma skor: Tänk på att du ska orka ha på dig skorna hela dagen och natten. Så välj något som du känner dig bekväm i och den höjden som du brukar köpa är ett tips,tänk på att du ska kunna dansa hela natten lång.
 
Här är lite tips på snygga Christian Laoboutini, dyra men värda varje penny!
 
 
Man måste bara älska Cristian Laoboutini så är det bara. Håller ni inte med mig? Det är något med den röda klacken som lockar oss skoälskare och detta är mina favoriter hoppas att ni gillar dom. Finns mycket mer att välja bland så klicka vidare och ge dig på jakt efter din favorit. 
 
Kommentera inlägget här: