Klassisk skönhet

 
                                  
 
This is a redcarpet look! En klassisk skönhet.Rätt accessoarer är pricken över i:et.Hon har kombinerat denna vackra klänning med en tidlös vacker uppsättning och dessa droppformade pärlörhängen som drar till sig allas blickar!

 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Suzanne BakeBelieve:

Hej! Tack så jättemycket! Såg din kommentar på min blogg. Visst får du använda bilder från mig och länka :) jätteroligt! Jag har inte gjort någon bröllopstårta, men i arkivet från september finns en födelsedagstårta som är romantisk. /Suzanne

Svar: Kakor funkar lika bra på bröllop.Nu är jag ny här på blogg.se och förstår inte riktigt hur allt funkar men skulle jättegärna vilja följa din blogg och se vad du kommer hitta på mer. Kul att det finns något annat att läsa än om bara mode :)
TamiS

Suzanne BakeBelieve:

Jag tycker det fungerar bra om man vill följa genom att länka från sin egen sida, då blir man påmind om att gå in och titta. Länkar lägger du upp via arkiv- länkar. Eller så kan man följa bloggar på bloglovin. Jag har också en facebooksida numera :) Välkommen till blogg.se! Skojigt med en bröllopsblogg!!

Svar: Tack för tipset ska kolla upp hur det funkar.Lägger upp det imorgon så får du kika in och se hur det blev :) Ha de så bra
TamiS

s a r a h m o b e r g:

Supersnyggt :D

Svar: Klassiskt på bröllop går alltid hem :)
TamiS

Sabrina:

Jag älskar enkelheten! Less is more :)

Svar: Håller med dig Less is more :))
TamiS

Kommentera inlägget här: